آموزش مجازی پیش دبستانی | مهدکودک و پیش دبستانی دانشگاه کوچک

انتخاب نرم افزار یادگیری مناسب برای بچه ها می تواند یک کار سخت و دشوار باشد والدین به دنبال نرم افزار یادگیری هستند که به کودکان خود آموزش دهند و بچه ها با آن به یاد گرفتن علاقمند شوند .با این حال،در حالی که تعداد زیادی وب سایت های سرگرم کننده در آموزش و برنامه های نرم افزاری وجود دارد.بعضی از آنها به عنوان یک سیستم آموزشی واقعی مورد استفاده قرار می گیرند .درس ها باید به ترتیب صحیح، تقویت شده و هم آموزشی و هم جذاب باشند .

در جهانی که ما اکنون در آن زندگی می کنیم،انکار ناپذیر است که علم و فناوری در همه عرصه های جامعه به وجود می آیند. کودکان امروز شهروندان فردا هستند و هر موقع که بخواهید که خود را مطابق با استانداردهای جدید پیشرفت دهید ،بهتر است علم و فناوری را به آموزش خود نزدیک کنید .

یکی از اهداف کلاس های پیش دبستانی ،آموزش مهارت های ارتباطی با کودکان و رفتار جمعی به کودکان است. آموزش مجازی اگرچه لذت حضور در کلاس و بازی به صورت دسته جمعی را از کودکان گرفته اما هنوز هم می توان جمعی کودکانه ایجاد کرد .برای تقویت روحیه کودکان می توانید با تعدادی از همسالان کودک دیدارهای آنلاین دسته جمعی برگزار کنید .محتوای این دیدار می‌تواند بازی های کلامی ،مانند جمله سازی، بازی با اعداد ، حدس کلمات و چیستان  باشد .با این کار هم یک کلاس مجازی پیش دبستانی برای کودک ایجاد کرده اید و هم مهارت گفتگو و مشارکت جمعی را در کودک تقویت خواهید کرد .این جلسات را در طول ۲ تا ۳ بار در هفته تکرار کنید .

آموزش  مجازی پیش دبستانی در منزل برای مادران خانه دار بسیار مناسب است زیرا می توانند بخشی از وقت خود را در کنار فرزند خود برای یادگیری و آموزش  مهارت های مهم پیش از ورود به مدرسه سپری کنند و همراه مناسب کودک خود در مسیر یادگیری و آموزش مسائل مهم اجتماعی و هنری باشند .والدین می توانند تفاوت های اساسی آموزش آنلاین و سایر آموزش ها را مقایسه کنند .پس از بررسی به این نتیجه خواهند رسید که آموزش  مجازی پیش دبستانی در منزل برای فرزند آن ها بسیار مناسب تر از سایر آموزش ها می باشند .کودک با آموزش  مجازی پیش دبستانی در منزل می توان مفاهیم و اشکال و رنگ ها را بهتر آموزش ببیند .برنامه و فعالیت های آموزش مجازی پیش دبستانی معمولا به صورت بازی و سرگرمی است .

آموزش مجازی پیش دبستانی | مهدکودک و پیش دبستانی دانشگاه کوچک

کودک در کنار بازی می تواند بهترین مطالب و مفاهیم مورد نیاز را یاد بگیرد .زیرا بازی و سرگرمی باعث می شود که کودک احساس خستگی نداشته باشد و به راحتی مهارت های لازم را آموزش  ببیند .چنانچه برنامه و فعالیت های آموزش مجازی پیش دبستانی در منزل با حضور والدین باشد راندمان یادگیری کودک بیشتر می شود .کودک همراه با پدر و مادر خود بهتر می تواند مسائل و مهارت های هنری و اجتماعی یاد بگیرند. والدین نیز می توانند پا به پای فرزند خود آن  را در زمینه ی آموزش و یادگیری مسائل مختلف دوره پیش دبستانی کمک کنند .

دوره آموزش مجازی پیش دبستانی به راحتی در اختیار والدین با هزینه مناسب قرار می گیرد .ارزیابی کودک نیز توسط مربی و به صورت هفتگی یا ماهانه انجام می گیرد و در اختیار پدر و مادر قرار می گیرد ‌برنامه های متنوع و منظم،  بازی و سرگرمی های خلاقانه و جذاب ، عدم محدودیت زمان و مکان، حضور والدین در کنار کودک همه از مزایا و ویژگی های مهم دوره های آموزشی و یادگیری مجازی پیش دبستانی در منزل است .

مجموعه دانشگاه کوچک به عنوان بهترین پیش دبستانی در اصفهان با دارا بودن محیطی شاد و علمی، با استفاده از پژوهش های روان شناسی و مشاوره جهت پرورش کودک بر اساس تقویت هوش های نه گانه در خدمت شما عزیزان می باشد و هدف این مجموعه پرورش کودکانی شاد با هویت تحصیلی موفق است.

جمع آوری:  شادی محمدنژاد