نکاتی در مورد نقاشی کودکان که والدین باید بدانند | مهد کودک و پیش دبستانی دانشگاه کوچک

نقاشی کشیدن برای بیشتر کودکان کار لذت بخشی است. یک کودک با نقاشی کشیدن، دنیای درونی خود را ترسیم می کند. نقاشی آنها بیان کننده ی دیدگاه و حسی است که به دنیای اطراف خود دارند. بررسی این نقاشی اطلاعات زیادی در مورد او به شما می دهد.

نقاشی کودکان شامل قدرت خلاقیت اوست که به وسیله آن اشیا و موجودات مورد علاقه خود را با تغییرات مطابق میل خودش ترسیم می کند.

نقاشی کشیدن برای بیشتر کودکان کار لذت بخشی است. یک کودک با نقاشی کشیدن چیزی است که بابت آن زحمت کشیده اند و نباید آن را دور بیندازید یا حداقل جلوی خودش این کار را نکنید ولی نگه داشتن نقاشی آنها کار درستی است زیرا بعضی از آن ها از دیدن نقاشی های چندسال پیش خود لذت میبرند و این کار سبب تشویق آنها می شود.

درست نیست به نقاشی کودکان بخندید زیرا او کاملا آزاد و ساده و بدون توجه به واقعیت های دنیای خارج طرحی کشیده وکار خود را کاملا منطقی و درست میپندارد. به همین دلیل از خنده ی بزرگترها متعجب و حتی ناراحت میشوند. نقاشی آنها معمولا کمی دور از حقیقت است. اجازه دهید آزادانه به نقاشی بپردازد و درصورت تمایل به او یاد بدهید. اجازه دهید کودکان نقاش کوچولوی خود باشند.

مجموعه دانشگاه کوچک به عنوان بهترین پیش دبستانی در اصفهان با دارا بودن محیطی شاد و علمی، با استفاده از پژوهش های روان شناسی و مشاوره جهت پرورش کودک بر اساس تقویت هوش های نه گانه در خدمت شما عزیزان می باشد و هدف این مجموعه پرورش کودکانی شاد با هویت تحصیلی موفق است.

گردآورنده: ملیکا مبارکه

E:\mahd\مهد\کارگاه هنر\20200118_094701.jpg