بهترین مهدکودک در اصفهان | بهترین پیش دبستانی در اصفهان

بازدید مجازی از مهدکودک و پیش دبستانی دانشگاه کوچک

خوش آمدید به مهدکودک و پیش دبستانی دانشگاه کوچک

مجموعه دانشگاه کوچک به عنوان بهترین مهدکودک در اصفهان و بهترین پیش دبستانی در اصفهان با دارا بودن محیطی شاد و علمی با استفاده از پژوهش های روان شناسی و مشاوره جهت پرورش کودک بر اساس تقویت هوش های نه گانه در خدمت شما عزیزان می باشد.

هوش های نه گانه شامل:

هوش کلامی ، هوش منطقی ریاضی ، هوش مربوط به امور فضایی و ذهنی، هوش موسیقیایی ، هوش درونگرا ، هوش میان فردی ، هوش طبیعت گرا ، هوش هستی گرا و هوش جسمی حرکتی می باشد.

دانشگاه کوچک در تمام حوزه های آموزشی برای کشف استعداد کودکان در قالب بازی و به صورت گروهی و فردی فعالیت دارد همچنین هدف از فعالیت های آن، پرورش کودکان در زمینه های روان شناسی ،سواد آموزی و ارتباطی است.

در دانشگاه کوچک سعی بر این شده که با بارش های مغزی و کلاس های متنوع، استعداد کودکان شناسایی شود.

اختلال یادگیری یکی از مباحث مهم برای کودکان است که مجموعه دانشگاه کوچک با روش های خاص خود این مشکل را شناسایی و به پیشگیری از آن می پردازد.

آنچه بیشتر از همه اهمیت می دهیم

ایجاد هویت "من آدم خوبی هستم در کودک"

ایجاد هویت "من آدم خوبی هستم در کودک"

دیدگاه آدم خوب و باارزش باعث موفقیت در آینده از لحاظ ارتباطی، روانشناسی و تحصیلی می شود

دقت، توجه و تمرکز کودکان

دقت، توجه و تمرکز کودکان

پیشگیری از اختلال یادگیری در سنین 3 تا 6 سال و جلوگیری از مشکلات خواندن، نوشتن در ریاضی و املا

ایجاد محیط امن و شاد برای یادگیری کودکان

ایجاد محیط امن و شاد برای یادگیری کودکان

اهمیت یادگیری و متناسب با سن کودک به روش کودکانه همراه با متد آموزشی

مسائل ارتباطی و روانشناسی کودکان

مسائل ارتباطی و روانشناسی کودکان

بررسی روانشناسی کودکان و در صورت نیاز ارجاع به مشاور، جلسات خانواده درمانی مخصوص والدین

پیش دبستانی و مهدکودک دانشگاه کوچک به عنوان بهترین مهدکودک در اصفهان و بهترین پیش دبستانی در اصفهان به مهارت های کودکان و تقویت آن اهمیت بسیاری می‌دهد و جزء الویت های مجموعه است.

پس کودکان هنگام ورود به مجموعه دانشگاه کوچک از لحاظ این مورد، ارزیابی شده و در ادامه به نقاط قوت و ضعف کودکان توجه خاص نموده و به تقویت آن پرداخته می‌ شود.

از مهارت ها و موارد مورد نیاز کودکان شامل:

      **تقویت مهارت های دست ورزی

     **مهارت های تعادلی و حرکتی 

     **مباحث دقت و توجه

نکات مختصری درباره مهارت ها در بهترین مهدکودک در اصفهان :

مهارت های دست ورزی که شامل تقویت عضلات ریز و عضلات بزرگ دست می‌باشد.

مهارت های تعادلی و حرکتی مهارتی است که ضعف آن موجب کاهش قدرت یادگیری در ریاضی شده پس این مهارت مورد توجه مجموعه قرار گرفته و کلاس های هوش حرکتی یکی از مهم‌ترین کلاس ها در این زمینه است.

در مورد مباحث دقت و توجه هم با سوالاتی همچون: 


آیا کودک به میزان کافی از دقت دیداری برخوردار است؟ آیا از لحاظ حافظه شنیداری در سطح مورد قبولی قرار دارد؟
روبرو می شویم و از آنجا که تخصص مدیریت مجموعه مربوط به کودکان است بنابراین همه کودکان از لحاظ دقت و توجه دیداری و شنیداری ارزیابی شده و چنان چه مشکلاتی باشد، با کمک خانواده ها و مشاور مجموعه به حل آن می پردازیم.

جالب است بدانید که در بهترین پیش دبستانی در اصفهان (دانشگاه کوچک) برای تدریس هر محتوای آموزشی بر اساس نظریه آقای گاردنر که چندین هوش داریم (هوش موسیقیایی،هوش طبیعت گرا،هوش حرکتی،هوش ریاضی و …) از چندین روش استفاده می کنیم:

به طور مثال:

برای آموزش مفهوم گردی از روش های مختلف (شعر و داستان، خمیر و سفال، بازی ها و …)، مطالب را ارایه می دهیم تا کودک با توجه به استعداد و توانمندی هایی که دارد مفهوم مورد نظر را یاد بگیرد در نتیجه پس از بیان مطالب آموزشی، همه کودکان با توجه به موارد فوق مطالب را فرا می گیرند.
بنابراین آموزش و پرورش کودکان در دانشگاه کوچک (بهترین مهدکودک در اصفهان) از راه بازی، تقویت هوش های چندگانه و تقویت مهارت ها صورت می‌گیرد به گونه ای که در تمام این مدت سوپروایزر آموزشی در کنار مربیان مجموعه قرار دارد.

دوره های آموزشی

آمادگی (3 تا 4 سال)

آمادگی (3 تا 4 سال)

ایجاد احساس شادمانی و امنیت در کودکان، فراهم کردن محیطی شبیه محیط خانواده، تاکید بر حواس پنجگانه (بویایی، لامسه، شنیداری، چشایی و دیداری) و تقویت هوش کودکان از طریق بازی ها و مونته سوری

پیش دبستانی 1 (4 تا 5 سال)

پیش دبستانی 1 (4 تا 5 سال)

تاکید بر روی آموزش ها که از طریق بازی و فعالیت محور است و با توجه به مونته سوری محیطی جذاب، شاد و ایمن فراهم شده و علاوه بر موارد فوق کودکان می توانند از بازی ها و مهارت های کافی برخوردار شوند

پیش دبستانی 2 (5 تا 6 سال)

پیش دبستانی 2 (5 تا 6 سال)

تمرکز بر روی مهارتهای خاص که موثر در موفقیت تحصیلی کودکان می باشد مانند دست ورزی،هماهنگی چشم و دست و...، دقت بر تمرکز و حافظه دیداری و شنیداری در کودکان، امکان قبولی کودکان در مدارس سطح شهر با تمرکز بر روی هوش های هشتگانه گاردنر

سوالی که بسیاری از والدین با آن روبرو هستند این که در مهدکودک و پیش دبستانی ها مشاور یا روانشناس حضور دارند یا خیر؟

 

در بهترین پیش دبستانی در اصفهان و بهترین مهدکودک در اصفهان (مجموعه دانشگاه کوچک) به غیر از مدیریت مجموعه ;خانم مریم خالقی; که فوق لیسانس رشته مشاوره کودک همراه با سابقه مشاوره در مقاطع دبستان و دانشگاه دارد و در زمینه روانشناسی کودک و اختلال یادگیری تحصیلات مرتبط را دارا می باشند، مجموعه در حال حاظر با سرکار خانم یمینی مشاور و متخصص کودکان همکاری می کند. 

بنابراین

در دانشگاه کوچک به مباحث روانشناسی مانند اعتماد بنفس کودکان، عزت نفس و مشکلات رفتاری کودکان توجه می شود و ‌در صورت نیاز مدیریت با والدین جلسه ای درباره مسائل کودکان خواهد داشت حتی در برخی مواقع، کودکان به مشاور مجموعه ارجاع داده شده و با کمک تخصص مشاور و ‌همکاری والدین به بررسی مسائل کودکان پرداخته می شود.

https://daneshgahekochak.ir/author/zahra20/

تاثیر آموزش های مهارتی در رشد هوش‌های چندگانه کودکان

آموزش های مهارتی نقشی اساسی در رشد هوش های چندگانه کودکان پیش دبستانی

https://daneshgahekochak.ir/author/zahra20/

آموزش و آشنائی با کار گروهی در کودکان

کار گروهی یکی از مهارت‌های مهم زندگی و اکتسابی است که به کودکان

https://daneshgahekochak.ir/author/zahra20/

سرگرمی های خانگی و ایجاد بستر مناسب برای آن

سرگرمی های خانگی چیست؟ سرگرمی های خانگی فعالیت هایی هستند که در خانه

والدین در اصفهان به دنبال راه هایی برای کمک به فرزندان خود برای یادگیری زبان دوم در سنین پایین هستند، زیرا تحقیقات نشان می دهد که این امر می تواند مزایای زیادی برای رشد شناختی، اجتماعی و عاطفی کودک داشته باشد پس پرورش کودک دو زبانه در اصفهان به طور فزاینده ای محبوب است.

بنابراین بهترین پیش دبستانی در اصفهان و بهترین مهدکودک در اصفهان (مجموعه دانشگاه کوچک) در جهت پرورش کودکان دو زبانه با موسسه پیله تا پرواز همکاری کرده و به کودکان کمک می کند تا زبان دوم را به صورت طبیعی، سرگرم کننده و همراه با لهجه مورد نظر یاد بگیرند.